Monday, October 24, 2016

Uber: Follow Uber Trip yang awesome


Secara tiba-tiba si Fendi ni hantar satu link kat whatsapp group. lepas aku klik link tersebut dan keluarlah satu map dan ada sebuah kereta dalam map tu. Mende pulak dah si Fendi ni bagi. haha

rupa-rupanya map tu tunjuk trip si Fendi bersama dengan pemandu uber. jadi kita boleh tengoklah pergerakan kereta uber tersebut.

Awesome!!!

haha..teruja lak aku tengok. macam best jugak la, contoh ada kawan aku baru ni duduk kat ampang je tapi nak juga laki dia datang pick up. aku tanya kenapa tak naik uber dia jawap rasa tak selamat. jadi aku rasa dengan ada nye kemudahan follow uber trip ni kan kita boleh bagitau kat kawan-kawan ke yang kita naik uber dan kawan-kawan boleh la tengok movement kita. amacam dah bertambah ke selamat?

haha.



baru bergerak dari kelana jaya



3 minit lagi nak sampai


Dah sampai!!!

No comments:

Post a Comment