Saturday, August 6, 2016

Free movie ticket from MBO

Kalau kita regular customer, bagus untuk kita jadi membership tempat tersebut.

antara kebaikan membership ni kita boleh collect point dan cukup point kita boleh redeem point tersebut. ada juga membership yang bagi hadiah bila sampai satu2 event terutama masa birthday. ada juga membership yang bagi diskaun pada ahli-ahli.

senang cakap sambil berbelanja sambil kita dapatkan bonus-bonus daripada mereka. ada free membership ada juga yang berbayar.

Bulan ni aku dapat dua free movie ticket. free membership.


Terima kasih MBO

Disebabkan aku dan wife memang ke MBO melaka je bila nak tengok wayang. Nak pergi tengok wayang kat Jusco Melaka atau dataran pahlawan memang ramai orang kan..

Pilihan movie??



Semestinya Jason Bourne dan Suicide Squad. 

Sebab aku ada dua tiket je (tengok dengan wife) so aku boleh tengok satu movie je la secara free..oh tp cerita ni tak masuk lagi dalam movie yang boleh redeem..movie baru kot..kita tunggu.

kalau satu movie je free. Aku nak tengok Jason Bourne.

Sedikit review dari kawan, zul yusof



review dari housemate, Firdaus Hashim



dapat idea la..kalau aku daftar membership dengan TGV dan juga GSC, banyak lah free ticket boleh dapatkan..teringat zul pernah belanja tengok movie kat TGV KLCC pakai free ticket

WOW

kemaskini 7/11/16

tolong share cara nak redeem tiket percuma semperna birthday. Klik SINI


semoga membantu dan selamat menonton dan selamat hari lahir juga.


7 comments:

  1. salam/...macam mana nk redeem..tiket Birthday MBO..saya cari dlm web MBO starclub xda pulak cara nk redeem..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. untuk redeem free ticket untuk birthday kene pergi ke kaunter tiket sahaja. selamat menonton

      Delete
    2. masa nak redeem tu kene cek dulu movie apa yang boleh di redeem. dia ada tanda (*) kat movie tu.

      Delete
    3. Kene tunjuk apa2 tak? Kat kaunter contohnya ic or something else

      Delete
  2. Pergi pada hari birthday atau bila² masa bulan birthday

    ReplyDelete
  3. Pergi pada hari birthday atau bila² masa bulan birthday

    ReplyDelete